Al meer dan 25 jaar staat Bureau Coen midden tussen de jongeren. De wereld verandert snel en nieuwe generaties blijven komen. Maar wat opvalt is dat door de jaren heen één vraag blijft terugkomen: Hoe moeten we de jongeren bereiken, betrekken en activeren? Dit gaat verder dan alleen de jongeren bereiken. Het begint bij de vraag wat willen deze jongeren? En wat zijn de wensen en behoeftes van ze?
Als oudste jongerencommunicatiebureau helpt Bureau Coen organisaties om jongeren écht te bereiken, te betrekken en te activeren. Als de autoriteit in jongerencommunicatie en generatiedenken doorgronden wij de diepere lagen van generaties. Want Baby Boomers staan heel anders in de wereld dan de jongere generaties zoals Gen Z of Gen Alpha.
Elke generatie is verschillend en wordt getypeerd door eigen kenmerken. De context waarin je opgroeit heeft invloed op de vorming van een generatie. En die verschillen kunnen nog wel eens botsen of zorgen voor spanningen.
Door je bewust te zijn van de verschillende generaties en deze te duiden, versterk je elkaar en verminder je onbegrip. In een wereld vol polarisatie biedt inzicht in de andere generatie de mogelijkheid om deze afstand te overbruggen en nader tot elkaar te komen. De kracht is om het samen te doen, samen tot antwoorden komen, elkaar te begrijpen en de kracht van elkaar inzien. Dit noemen wij generatiedenken.
Coens expertise reikt verder dan trends of hypes; wij doorgronden de diepere lagen van generaties. Hoe zorg je dat de neuzen van de verschillende generaties dezelfde kant op staan?
De sleutel tot succes ligt in het samenbrengen van generaties, in het begrijpen van elkaars perspectieven en in het bouwen van bruggen. Waar anderen de verschillen benadrukken, creëert Bureau Coen verbinding.
generaties &
Arbeidsmarkt
communicatie
generaties &
Arbeidsmarkt
communicatie
Voor brancheverenigingen, bedrijven of hr-afdelingen geven we trainingen en workshops die inzicht geven in de verschillende generaties.
We leggen uit waar de behoeftes zitten op gebied van werk, vrije tijd, inwerktrajecten en andere zaken. Deze sessies geven inzicht in alle generaties en laten zien hoe je het best kan aansluiten bij verschillende werknemers of (aankomend) collega’s. Daarnaast geven we tips voor werving van personeel, want de professionals die nu afstuderen hebben andere behoeftes dan de experts van jaren geleden.
Wij trainen o.a. onderwijsinstellingen hoe verschillende generaties op de werkvloer kunnen samenwerken.
Foto: Inspiratiesessie ondersteunend personeel
Koning Willem I College
meer informatie over jongeren op de
werkvloer
generaties &
Arbeidsmarkt
communicatie
generaties &
Arbeidsmarkt
communicatie
**Voor brancheverenigingen, bedrijven of hr-afdelingen geven we trainingen en workshops die inzicht geven in de verschillende generaties. **
We leggen uit waar de behoeftes zitten op gebied van werk, vrije tijd, inwerktrajecten en andere zaken. Deze sessies geven inzicht in alle generaties en laten zien hoe je het best kan aansluiten bij verschillende werknemers of (aankomend) collega’s. Daarnaast geven we tips voor werving van personeel, want de professionals die nu afstuderen hebben andere behoeftes dan de experts van jaren geleden.
Wij trainen o.a. onderwijsinstellingen hoe verschillende generaties op de werkvloer kunnen samenwerken.
Foto: Inspiratiesessie ondersteunend personeel
Koning Willem I College
meer informatie over jongeren op de
werkvloer
We zijn actief op alle fronten van jongerencommunicatie: van onderzoek en strategievorming tot conceptualisering en de ontwikkeling en doorvertaling van middelen en campagnes. Afhankelijk van de wensen van de klant ontzorgen we en begeleiden we het traject van A tot Z, of voeren we alleen onderzoeks-, strategie-, communicatie- of grafische werkzaamheden uit. We hebben op alle fronten jongerenspecialisten in huis. Zij zorgen ervoor dat de projecten aansluiten bij de wensen en behoeften van jongeren.
Onze adviezen, trainingen en workshops zijn gebaseerd op onze jarenlange ervaringen en gesprekken met de doelgroepen. Geen lange rapporten met ingewikkelde statistiek of lange definities, maar praktische adviezen, heldere inzichten en panklare oplossingen.
Onze adviezen, trainingen en workshops zijn gebaseerd op onze jarenlange ervaringen en gesprekken met de doelgroepen. Geen lange rapporten met ingewikkelde statistiek of lange definities, maar praktische adviezen, heldere inzichten en panklare oplossingen.