Het lijkt zo simpel, begin je communicatie vanuit het perspectief van jongeren, en je ziet dat ze opeens wél ontvankelijk zijn voor jouw boodschap. Maar hoe doe je dat?
Wat is het perspectief van jongeren, en hoe implementeer je dat in je communicatie?
Wij helpen jouw organisatie om jongerenproof te communiceren, zodat je jongeren bereikt, betrekt en behoudt. Dit gaat vaak verder dat een losse campagne. We komen met een aanpak die breder is dan dat. We helpen je niet alleen om jongeren te bereiken, maar helpen ook met die achterliggende laag: de communicatieaanpak. Want hoe zorg je er vervolgens voor dat jongeren in actie over gaan? Dat ze zich ergens voor aanmelden, hun gedrag veranderen of bijvoorbeeld bij jou solliciteren?
Als specialist in kids- en jongerencommunicatie helpen we organisaties in heel Nederland om jongeren écht te bereiken, te betrekken en te activeren. Wij praten niet óver jongeren, maar mét hen, zodat we precies weten wat er speelt en geen aannames doen over hun meningen.
Hiervoor hebben we, vanuit alle kennis en onderzoeken die we de afgelopen 25 jaar hebben gedaan, verschillende modellen ontwikkeld. We delen deze graag met je en passen onze adviezen aan jouw organisatie aan. Waar nodig voeren we extra onderzoek
uit om tot een advies op maat te komen.
Door 25 jaar midden tussen de jongeren te staan weten wij als geen ander hoe belangrijk het is om écht met de jongeren in gesprek te gaan. Waarbij het essentieel is om in hun taal te praten. Daarom werken we met jongeren, voor jongeren. Zo begrijpen we welke drempels hen tegenhouden om te participeren. En nog belangrijker: we helpen die drempels weg te nemen, zodat jongeren daadwerkelijk participeren
We delen onze adviezen in heldere taal, duidelijke kaders en praktische tips en tricks. Wel zo fijn, als je er zelf nog mee bezig moet.