Coen Logo

Dit zijn allemaal praktische vragen en je zou zeggen dat, als je hier ook praktisch antwoord op krijgt, dat je dan het antwoord hebt op de hoofdvraag. Maar zo simpel ligt het niet. Eén plus één is vaak wel twee, maar voordat je aan het rekenen slaat is het wel handig eerst te weten wat de theorie achter de som is. Het gaat niet om middelen of het kanaal, maar om de boodschap.

Wat beweegt jongeren? Hoe zitten ze in het onderwerp? Wat zijn hun wensen en behoeften? Hoe benader je ze? Dát zijn vragen die belangrijk zijn. Pas als je weet wat jongeren beweegt, dan kun je gericht jongeren gaan activeren. Eerst de boodschap, dan het kanaal.

Bureau Coen neemt je mee in de belevingswereld van jongeren. Tijdens deze workshop duik je op een luchtige manier de belevingswereld van jongeren in. We laten aan de hand van herkenbare voorbeelden zien hoe jongeren naar de wereld kijken. Hoe denkt deze generatie ten opzichte van andere generaties, en hoe kun je hier je communicatie op aanpassen? Daarnaast maken we een praktische vertaling naar voorbeelden uit de praktijk.

Na de workshop begrijp je wat jongeren nodig hebben en ben je op de hoogte van de do’s en don’ts op het gebied van jongerencommunicatie.

VRAAG HIER JOUW WORKSHOP AAN

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Veelgestelde
vragen

Wat is het verschil tussen een workshop, keynote en training? +

Is een workshop op maat ook mogelijk? +

Kan de workshop online? +

Kan de workshop gepersonaliseerd worden? +

Zijn jullie ook als keynotespreker in te huren? +

Heb je toch nog vragen?

Neem contact op met Henny. Zij kan je alles vertellen over de verschillende workshops en trainingen en helpt je graag verder.

Neem contact op